助人为乐

🎺
Dreams of William - Daughter

节奏氛围都很适合第三章,歌词还具有预告性质。当之无愧的bgm。



Where will I go?

我将身去何方?

When the only home I've known is ashes now,

当曾经的家也已经化为灰烬,

How will I know,

我如何知道,

When the only love I'm shown is so changeable?

那份唯一的爱也如此变化无常?

How do I grow then,

谁又知道我该如何成长,

When I've been alive for the best part of my life,

当我已经经历过一生中最美好的时光,

Feeling alone,

我只能感受到无比的孤独,

feeling alone with you,

是该和你一起体会这份孤独,

Without you,

还是终究孤独一人,

With you,

和你一起,

Without you,

或是孤独一人

——————————

一个神枪手,他任由自己在酒瓶中溺死



评论

热度(2)